Monday, July 11, 2011

Keriangan terpancar...

Assalamualaikum...
Alhamdulillah...hanya ungkapan ini sahaja yang mampu aku luahkan setelah seharian dibelenggu ketakutan dan kekecewaan.Seharian menunggu jawapan dan keputusan peperiksaan APT KUIN membuatkan diri ini tidak tenang.Pagi-pagi lagi aku bersama seorang sahabat, NUR SYAZWANNA menjejakkan kaki ke KULLIYYAH BAHASA ARAB.
Bagaikan tidak percaya diri ini apabila melihat keputusan peperiksaan hari ini bahawa aku layak untuk meneruskan perjuangan aku untuk mencari ilmu..Apabila melihat sahaja keputusan yang baru diperbaharui aku rasa ingin melonjak keriangan dan rasa ingin menjerit..Yahoo!!!!!!Aku berjaya..Terima kasih YA ALLAH, kerana memberi peluang untuk aku menimba ilmu pengetahuan dan pengalaman dengan lebih mendalam lagi.Aku juga bersyukur kerana aku tidak menghampakan harapan mak dan ayah.








NazieQa

No comments:

Post a Comment