Wednesday, July 06, 2011

Design Blog My kembaQ...

Assalamualaikum...
Hai..Apa khabar semua..harap semua dalam keadaan sihat sejahtera..
Semalam, aku dirisik oleh seseorang iaitu kembar tak seiras aku (Nurul Amira Bt Ruzaib) a.k.a Mira Ruhami untuk buat blog & design sekali untuk dia.Aku terima risikannya.
             Alhamdulillah, semalam mula pukul 12.00 tengah malam aku perahkan otak memikirkan design seperti yang kembarku mahukan.Dia nak warna pink..Da cartoon sakura & muslimah.So..pikir punya pikir.dalam pukul 12.30 tgh mlm lepas ja letak background blog dia, dah dapat dah idea macam mana  nak hias blog dia cantik2.
             Hari ini lepas ja siap buat kerja rumah, pukul 10.00 pagi aku mula design blog dia sampai pkul 3.30 petang.Design ni ja yang mampu aku buat untuk dia.Harap2 dia suka dengan blog yang aku designkan..Dari pagi sampai petang asyik mengadap laptop ja..sampai mak bising2 apa la yang anak dara dia buat kat bilik sampai tak keluar2..hihi..Sory la mak..Hari ini aku asyik terperap ja dalam bilik..Insyaallah lain kali aku tak buat dah..hihi..Ni la LINK blog yang aku designkan....Sudi2 lah melawat  blog kembarku yang tidak seiras ini..n jangan lupa follow.

Ni lah Banner yang aku design untuk Blog kembarku...





NazieQa

No comments:

Post a Comment