Sunday, May 29, 2011

Hari-hari terakhir...

Assalamualaikum...
Terima kasih yang tidak terhingga Buat pembaca blog Cahaya Hati NazieQa kerana sudi berkunjung & membaca blog yang tidak seberapa ini.

DETIK-DETIK TERAKHIR...

*Mencari pengalaman bekerja di CyberCafe
(Addeen Digital Internet)
    
          Akhirnya detik-detik yang dinanti-nanti aku bakal tiba juga..tinggal 2 hari lagi je aku akan berkhidmat di Cc ni.mesti lepas ni rindu gila...rindu dengan pelbagai ragam budak2 yang kadang kala membuatku tergelak sendirian..macam-macam pengalaman yang aku perolehi.Maybe lepas ni aku tidak dapat merasainya lagi.terasa sedih pabila mahu meninggalkannya..tetapi apa kan daya.aku tiada kudrat untuk terus teguh di situ kerana aku ingin mengejar cita-cita dan impian aku yang akan aku laksanakan tidak lama lagi.Lepas ni aku mesti berjuang sehabis-habisan demi mencapai kejayaan dan kecemerlangan yang diimpikan.


         Terima kasih aku ucapkan buat Bos aku (Ikmal) kerana memberi peluang untuk aku menjadi salah seorang daripada ahli keluarga Addeen Digital Internet.Aku memohon maaf dan khilaf di atas apa-apa kesalahan yang aku lakukan.Terima kasih kerana memberi aku tunjuk ajar dan pengalaman walaupun seketika sahaja di Cc mu.Aku juga ingin mengucapkan "selamat pengantin baru" buat bos aku..Semoga berbahagia selalu..Insyaallah,kalau tidak sibuk, aku akan hadir ke majlis perkahwinanmu...






NazieQa

No comments:

Post a Comment