Thursday, May 19, 2011

~Cup cake oh... cup cake....~

Bissmilahirrahmanirrahim...
Erm..hari ini aku nak cerita tentang cup cake..Sejak akhir-akhir ni aku suka sangat dengan cup cake.
Tiap2 hari di tempat keja mesti aku cari info tentang cup cake..contohnya macam cara design cup cake, resepi cup cake yang sedap2 dan macam2 lagi.
Semalam aku ada buat cup cake.cup cake yang kedua yang aku buat hasil tunjuk ajar Puan Jamilah a.k.a my loving mom.cup cake yang first tak berapa na kjadi sangat tapi ok la..
Apa2 info n design terbaru tentang cup cake yang aku dapat mesti aku akan kongsi dengan mak.
mak pun support je apa yang aku bagi tau.ciap menambah2 lagi ilmu nya.
.Aku suka sangat2 cup cake2 ni coz comel sangat2.Bila tengok2 cup cake2 ni sejuk je mata memandang coz colourful, ceria n cantik.
Lepas tengok cup cake tu rasa sayang nak makan.rasa macam nak simpan je dalam frame..
hihi..
Kalau boleh tu aku nak belajar betul2 buat cup cake n then suatu hari nanti aku nak buka bisnes cup cake.
Nak cari duit lebih..itu pun kalau ALLAH izinkanlah.macam-macam dah tentang cup cake ni yang aku rancang.
Harap2 apa yang aku rancang ni akan jadi kenyataan suatu hari nanti.Rancangan aku ni aku tak bagi tahu mak aku lagi ni..Nak belajar bagi habis dulu tentang cup cake, pastu baru nak bagi tahu mak.
Harap2 rancangan aku ni di sokong oleh mak...

~cup cake first~




 ~Cup Cake second~





~impian aku nak buat cup cake like this..InsyaaLLah kalau di izinkan ALLAH.




~Cup Cake Impian ku~



NazieQa


No comments:

Post a Comment