Thursday, June 23, 2011

~kehidupan baru~

...السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
...بسم الله الرحم الرحيم
...كيف حالك كل شيء؟صحة؟نأمل جاميعا في صحة وعافية أيضا

Hai buat semua pembaca blog cahaya hati nazieqa..
sudah lama tidak membuka blog ni.Alhamdullillah..sekarang Masih diberi kesempatan lagi untuk membukanya..
Baru hari ini aku betul-betul ada masa untuk mengupdate blog yang telah lama usang dan dipenuhi dengan sarang labah-labah yang hanya fantasi semata-mata..hu3..

         Kehidupan aku sekarang secara automatik sudah berubah menjadi seorang mahasiswi.sudah 3 minggu aku menjadi budak u.Alangkah gembiranya hidup ini apabila menjadi seorang budak U.Keadaan di sekeliling pun berubah..Tiada lagi suasana apabila berada di sekolah.Tiada lagi pakaian seragam sekolah yang berwarna putih dan tiada lagi cikgu-cikgu yang sentiasa mengambil berat akan anak muridnya.Tetiba perasaan rindu dan ingatanku kepada sekolah bermain di fikiran.Kehidupan u berbeza sangat dengan kehidupan di sekolah.Kehidupan disekolah penuh dengan kenangan-kenangan yang tidak pernah  sesekali terlintas di fikiranku untuk melupakankannya.Dan kehidupan u merupakan kehidupan yang penuh dengan liku-liku ranjau kehidupan onak dan duri yang terpaksa aku merentasinya untuk membina masa depan yang lebih cerah.
      Semoga apa yang aku lalui ini akan menjadi kenangan yang bermakna dalam hidup.
     
~Signboard besar kuin~

Wiz My Best Frenz...Wana & Atin

Wiz my KemBaq~Mira~

Wiz My group & akak Fc..(k.Alia Yg cute)
     

No comments:

Post a Comment