Sunday, May 01, 2011

Assalamualaikum...
Bismillahirrahmanirrhim..
erm...sudah lama aku tidak update blog..bukan sebab aku ni sibuk,tetapi sebab tidak ada idea n topik yang aku nak tulis...sekarang dah masuk bulan 5.tidak sabar rasanya nak merasai kemanisan bulan 6 sebagai seorang mahasiswi @ seorang student kembali...sudah 5 bulan lebih aku tidak menjalani aktiviti seharian aku sebagai seorang pelajar..diri ini terasa rindu yang teramat membuak-buak ingin menjadi student semula walaupun akan melangkah ke alam yang lebih mencabar lagi..banyak yang perlu aku pelajari.dan aku betul-betul tidak sabar nak melangkahkan kaik ke alam..mesti bestkan...sesungguhnya aku benar-benar bersyukur kerana diberi kesempatan untuk merasai kehidupan di dunia yang hanya sementara ini...
Terima kasih Ya Allah kerana memberi kemanisan untuk aku merasainya...

No comments:

Post a Comment