Tuesday, December 20, 2011


Kaifahalukk semua???Bagaimanakah Keadaan Iman anda semua??Adakah Baik-baik??Harap semuanya dalam keadaan terbaik okey..
Malam ini saya dengan sukacita ingin meluahkan rasa kesyukuran yang teramatnya bernilai sekali iaitu kalimah "ALHAMDULLILLAH" kerana hari ini telah selesai proses pendaftaran kumpulan bagi sem ke-2 dan yang sekutu dengannya.Esok saya akan menghantar dokumen yang perlu saya lakukan sebelum saya mendudukinya iaitu peperiksaan bertulis.Peperiksaan ini hanya orang yang teristimewa yang dapat mendudukinya..Terpaksa untuk mengambilnya akibat daripada masalah yang tidak dapat diselesaikan.Walaubagaimana sekalipun, saya berharap dapat lakukan yang terbaik demi kecemerlangan pada masa hadapan.Hati ini terasa membuak-buak untuk masuk semula ke kelas pada keesokkan harinya.perasaan ingin belajar tidak pernah luput dari hidup saya..Sentiasa merindukan saat-saat berada di sekolah walaupun pada dasarnya telah memasuki alam universiti.."Studies is Important for My life" kerana ianya merupakan harta yang paling bernilai yang dapat diberikan oleh Mak & Ayah buat diri saya.

~Sekadar hiasan~


*Menuntut ilmu kerana ALLAh akan lebih indah dan akan adanya Jalan untuk Kita menuju SyurgaNYa kelak..

No comments:

Post a Comment