Monday, December 26, 2011


Hai semua...wah3...Baru malam ini saya berkesempatan untuk mengupdate blog yang bersawang sejak beberapa hari..semenjak beberapa hari ini, rutin harian saya, dirasakan begitu padat sekali.Banyak perkara dan hal yang perlu saya selesaikan.Masa dan waktu saya sekarang ini amat bermakna sekali buat diri saya.Masa saya di muka buku juga dapat saya kurangkan dan Saya juga dapat menjadikan masa saya yang tidak bermakna menjadi lebih bermakna.


       Alhamdullillah...Bersyukur yang teramat sekali kerana berjaya juga saya hasilkan Apam Polkadot yang selama ini ingin sangat saya membuatnya.Tiga kali percubaan berjaya saya hasilkan menggunakan tangan yang tiada seni kretifnya.Saya merasakan dengan penghasilan apam Polkadot, saya ingin menjalankan satu perniagaan kecil-kecilan dirumah untuk mengisi kekosongan yang ada di samping  dapat menambahkan pendapatan.Walaupun apa yang saya akan dapat itu ianya kecil, tetapi ianya amat bermakna buat saya.Impian yang saya ingin ciptakan suatu hari nanti, akan menjadi sinaran dan kemanisan buat saya untuk mencipta kejayaan dengan usaha dan titik peluh saya...


~Percubaan Pertama~

~Percubaan Kedua~

~Percubaan Ketiga~

Note : *Berharap hari esok akan jadi lebih baik dari hari ini..

No comments:

Post a Comment