Wednesday, December 12, 2012

Year End Segmen : Bloglist by Filzah Azzahra


Bersua kembali.Seminggu menyepikan diri dari dunia blog kerana memberi laluan kepada bercuti bersama keluarga dan sibuk dengan kerja-kerja craft felt yang berlambak dan perlu di siapkan sebelum aktiviti pengajian kembali aktif.Entry untuk kali ini tentang segmen.Segmen lagi!!!.Hope blogger2 yang menanti cerita-cerita aku yang bukan tentang entry "segmen" ini diharapkan bersabar yer.Kali ini aku nak join segmen ni pula yer.


Soalan yang ditanya oleh Cik Fizlah Azzahra.

♥ Bilakah blog Cik Fizlah Azzahra ditubuhkan?
* The anwser is 12 Oktober 2011. Tarikh tu merupakan tarikh hari 
lahir saya dan menyambut hari kelahiran yang ke-19 tahun.

♥ Nurul A.k.a cik Fizlah Azzahra berasal dari mana?
* The anwser is Muar, Johor Bahru Darul Takzim.
Mendapat jawapan setelah mengodek-godek 
entry cik fizlah yang lepas-lepas.

♥ ID Facebook Cahaya Hati Nazieqa 
* Atiqah zulkifli @ Klik je sini

.❀◕ ◕❀. Saya Blogger baru.Baru je buka blog Cik Fizlah Azzahra
 yang di jumpai dari blog Aisyah Humaira dan baru je follow n join segmen ni.
Salam perkenalan dari saya "owner Blog Cahaya Hati Nazieqa"...❀◕ ◕❀.

#Maaf yer jika jawapan salah.


If siapa-siapa yang nak join juga segmen ni, TEKAN SINI YER...




1 comment:

  1. Check entri. Lengkap & thanks sbb sudi join. opps, nama kita Filzah lah kak , hehehe :)

    ReplyDelete