Monday, December 03, 2012

Tersenarai Dalam Segmen Cik Nurul

Hello-hello sahabat-sahabiah blogs sekalian..What zupp!!! Apa khabar antum2 sekalian.Harap semuanya berada dalam keadaan sihat sejahtera.Hari ini, aku mengikuti keluarga pergi ziarah serta makan kenduri di rumah mak ngah sebelah emak di Padang Perahu, Jitra,Kedah.Hari ini entah macam mana mood aku untuk pergi makan kenduri ada.Selalunya bukan main liat lagi aku nak ikut emak pergi makan kenduri pabila di ajak.

Gambar Adik2 Pemilik blog
Cahaya Hati Nazieqa

Tepat pukul 7 malam, aku dan keluarga tiba di rumah.Dan selepas membersihkan diri dan menunaikan kewajipan kepada Yang Esa, aku membuka laptop dan tangan mula menghalakan mouse ke blog.Buka ja blog, perkara pertama yang aku jenguk ialah Shout Box yang berada di kanan blog.Ada 1 chat baru yang datangnya dari pemilik blog *Melody Blue Panda*.Kemudian aku menghalakan mouse ke link blognya dan alangkah terkejutnya aku pabila aku mendapat review darinya dari Segmen "Saya Mahu Di Review By Nurul". Blog aku memduduki kumpulan G. Alhamdulillah, dapat juga blog ini di review oleh bloggers yang hebat-hebat dan mempunyai followers yang ramai.Jazakallah Hughairan Khasira juga kepada Cik Nurul A.k.A pemilik blog Melody Blue Panda kerana me''review dan memberi komen kepada blog yang tidak seberapa ini.

Nak tengok apa yang di komen oleh cik Nurul??
Tekan je gambar di atas..

Okey lah, setakat ini sahajalah celoteh aku pada hari ini.Lain hari, ada masa dan waktu yang terluang, aku akan membuang masa lagi di muka blog ini yer.

*P/SAnata no shinkō o mamoru, Anata no kyarakutā no sewa o suru, Anata no kokoro o mamoru

(Jaga iman kamu, jaga akhlak kamu dan jaga hati kamu) ♥♥♥



2 comments:

  1. bestkan bila ada yg meriview blog kita :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup...best2...terasa mcm dihargai gitu....anyway thanks follow blog sy...sy follow awk kembali..

      Delete