Tuesday, March 15, 2011

<~MOtOr KesayangaN~>

Errmm....hari ni cukup sebulan umur moto aku (wave110).....Aku sayang sangat2 dengan moto aku ni...
Walaupun moto aku ni x la sehebat orang lain tapi amat bermakna bagi diriku...Moto ni merupakan hasil perkongsianku dengan ayah...ayah sanggup berkongsi duit dengan aku semata2 mahu membeli moto dan mahu aku menjejakkan kaki ke KUIN a.k.a INSANIAH..memang sejak dulu lagi impian ayah mahu aku masuk kuin....walaupun impian aku nak merantau ke negeri orang tetapi aku terpaksa ikut segala kemahuan ayah kerana ayah dah hadiahkan aku sebuah moto..aku terpaksa korbankan harapan dan impian aku demi ayah..aku buat semua ni untuk ayah...impian ayah mahu aku masuk kuin..aku harap sangat2 aku dapat masuk kuin..walaupun itu bukanlah impian aku yang sebenar-benarnya..tapi apa-apa pun aku harap sangat2 aku dapat tunaikan hasrat ayah supaya ayah gembira dengan apa yang aku lakukan....Moto ni merupakan hadiah yang cukup bernilai bagi aku...dan demi ayah..aku sanggup lakukan apa saja walaupun terpaksa mengorbankan nyawa aku sendiri...
Ayah : Terima kasih yang tidak terhingga kerana hadiahkan moto..<3sayang ayah<3
moto kesayangan...
lov u so much...

No comments:

Post a Comment