Thursday, March 31, 2011

Aduhai...

Bismillahirahmanirrahim...
   Aduhai..hari ni keputusan permohonan kuin keluar.Pagi tadi hati ni rasa takut dah coz takut tak dapat syariah.Tengok2 bila check memang naluri hati ni benar2 belaka...memang tak dapat pon..sedih2 =(...aku dapat ijazah bahasa Arab...fuhh!!!memang mencabar dugaan yang Allah nak bagi untuk aku.Lepas dapat tau tak dapat syariah pagi tadi, terus call mak bagi tau.Mak kata "tak pa la nak buat macam mana dah tak dapat yang tu,tapi yang lain dapatkan...mak kata dapat yang tu pun ok juga..at least mak dapat tengok k.long sambung belajar..."sedih nya hati ni dengar mak cakap macam tu...erm,pas call mak aku call atin, g tau kata yang dia dapat asasi pengajian islam..pastu aku g tau yang aku dapat lughah...dia gelak..dia kata memang dia dapat rasa dah yang aku akan dapat lughah..atin kata, dia yakin yang aku boleh buat...aku pun tak tau macam mana...tak yakin dengan diri aku..tak yakin dengan kebolehan diri aku..tapi, atin dia cakap aku boleh buat...aduh!!!macam mana nie...aku boleh buat ka???atin kata" tiqah, atin percaya yang tiqah boleh lalui semua tu..dan atin yakin yang tiqah boleh buat....Erm...to atin:Thank banyak2 coz bagi semangat dan kenyakinan untuk aku....
Dengan semangat dan dorongan makayah, kawan2..dengan lafaz bismillah dan syukur aku terima tawaran tersebut...Aku akan buat yang terbaik untuk diri aku....Alhamdullillah walaupun aku tak dapat dari apa yang aku nak aku bersyukur kerana aku terpilih juga menjadi salah seorang Family kuin...dan apa yang aku dapat, aku bersyukur sangat2..Thankyou Allah..Diri ini dah berjanji walau apa2 pun yang bakal aku terima aku akan belajar bersungguh2 demi mak & ayah...dan aku tidak akan mengalah tanpa aku mencuba...ALL THE BEST ATIQAH!!!CAIYOK2!!!

No comments:

Post a Comment