Friday, October 11, 2013

Setelah Sekian Lama...




Hai semua.Alhamdulillah, setelah sekian lama CHN tak update blog, akhirnya malam ini dapat juga CHN menaip entry yang baru.Sebelum CHN merapu dengan macam-macam cerita, CHN nak minta maaf buat pembaca blog CHN sebab lama menghilangkan diri.

Sebenarnya CHN buka suka-suka tak update blog..tapi di sebabkan kekangan masa yang terlampau padat, CHN terpaksa melupakan hasrat untuk mengupdate blog dan join mana-mana GA or segmen.Klik iklan 8share dan Chrup2 pun CHN terpaksa berhenti seketika.Last update blog pun pada 22 ogos 2013..Nahhaiii!!! agak lama nya..ish2!!! teruk kan CHN nih..

Semester ni CHN agak sibuk sikit dengan kuliah dan persatuan.Macam-macam program nak kena menghadap ni..Tambah pula sem ni CHN tambah jam kredit bagi banyak sikit.Tu yang makin bertambah sibuk pula..Exam final pun makin dekat dah.Tak sampai sebulan ja tinggal.Tasmik quran, Shafawi dan assingment apa semua lepas raya ni perlu selesaikan.Doakan pengajian CHN yer supaya di permudahkan.Chn juga menDOAkan perjalanan dan pengajian bloggers semua.

Psstt!!! Walaupun sibuk CHN tetap akan luangkan masa juga untuk menghadap blog..heehee







1 comment: