Monday, May 06, 2013

Minggu Exam Bakal Menjelma

 
Hai semua? Apa Khabar? Masihkah anda di dalam mood "Deman Pru"? Bagaimana dengan keputusan Pru 13 di kawasan anda semua? Di kawasan CHN...emm susah untuk CHN menjawab.Sedikit kekecewaan dan sedih masih terasa.Bagaimanalah nasib di tempat CHN nanti yer.Hanya mampu berdoa dan berserah pada DIA "Sang Maha Mengetahui" apa yang bakal berlaku dan terjadi.Okey stop di sini dahulu tentang politik.hehe..

Bermula minggu ni, kuliah CHN di kolej dah pun tamat.So, minggu ni bermulalah study week untuk semua student Kolej Universiti Insaniah.Kelmarin lepas tengok jadual exam, CHN terus berkata " Mak aii!!! dekat nya tarikh aku exam.Dah la semua madah tu killer kot ". Aiyoo!!! alamatnya CHN kena mula ulangkaji balik semua sub-topik nih.Kata semester ni nak dapat 3.3 ke atas kan.So, kena la pulun betul-betul. Alhamdulillah, nota-nota sendiri sudah buat lama dah.so, tak la kalut sangat.Just ingat, faham dan hafal apa yang lecturer ajar dalam kelas.

Okey lah setakat disini dahulu kalam CHN.Jumpa lagi di lain waktu.Daa..

Jadual exam CHN untuk semester ini..


p/s : buat follower CHN , maaf yer buat masa sekarang CHN tak boleh nak follow dan BW korang semua.Asalnya malam ni nak BW korang tapi line tenet jem pula dah.Nanti CHN BW korang yer..

CHN sentiasa pegang kata-kata ni..
~Hasbi Allah Wani'mal Wakeel~










7 comments:

  1. hahaha sama la jadual exam kita,,, rapat2 kot...esk lusa tulat ada exam serentak ooo parah2 mcm ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. la...yka...hehe..tu la rasa mcm nk p jumpa hea ja nih..asal la jadual rapat2...tambah2 quran...dh la 4 juzuk kot.Jem otak bulan nih..

      Delete
  2. gud luck ok. do the best! :))
    jom dtg cni http://blogcikteha.blogspot.com/2013/05/perhatian-senarai-peserta-just-drop.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. TQ ziqa...CHN dah tengok dh link ziqa bg tuh..TQ yer tag CHN..^_^

      Delete