Friday, October 19, 2012

Exam..



Jadual Exam aku untuk sem ini...

Salam pertemuan....pagi yang indah lagi nyaman...masuk saja pada keesokkan hari, semua mahasiswa dan mahasiswi  kolej universiti insaniah termasuk aku, akan menghadapi detik-detik yang paling mencabar iaitu minggu peperiksaan setelah cuti study week telah expired.Aku pula ada lagi 2 hari berbaki sebelum berperang dengan soalan-soalan peperiksaan.peperiksaan kali ini aku mengharapkan keputusan yang lebih bagus dari sem-sem yang lepas.Target aku sem ni aku nak mencapai 3 ke atas. Dah 2 sem dah berlalu dengan keputusan yang sipi-sipi sahaja mencapai 3.00 ke atas. Sem kali ini aku nak pulun dan strunggle betul-betul..Aku berharap semuannya berjalan dengan lancar dengan izin-NYA...Akhir kalam, doakan aku semoga berjaya yer..jumpa lagi di lain waktu..
BitaufiQ Wan Najjah ya Atiqah...^*_*^

No comments:

Post a Comment