Monday, October 24, 2011

Jatuh....

~Sekali lagi terjerumus ke lembah kegagalan..Aduhai..Lemah semangat dan jatuh terus untuk diri ini terus berjuang melakar kejayaan.Betapa sedihnya diri ini pabila impian tidak kesampaian untuk aku teguh berdiri...Kesan yang perlu aku lakukan amat perit untuk aku mananggungnya atas kecuaian diri aku sendiri.Ya Allah.."apa kamu sudah lakukan atiqah, kenapa kamu jatuh merudum sekali.???"...persoalan demi persoalan menerjah ke dalam kotak pemikiranku...Betapa leburnya hati dan perasaan orang yang aku sayangi iaitu keluarga yang mengharapkan kejayaan yang aku tanamkan...Tidak dapat ku gambarkan perasaan mereka pabila mengetahuinya dan tidak dapat untuk aku menerimanya kerana Aku gagal sekali lagi untuk berjaya....Terus berjuang Atiqah..jangan putus asa.Ingat..Sekali gagal tidak bermakna gagal untuk selama-lamanya...      
<Nak Hidup Mesti Berani Untuk Gagal>

kita pohon kekuatan..ALLAH beri kesulitan agar kita kuat..
kita pohon keteguhan hati.. ALLAH beri masalah utk kita atasi...kita pohon keyakinan.. ALLAH beri ujian utk memantapkan keyakinan..KADANG KALA KITA TIDAK DAPAT APA YANG DI INGIN KAN TETAPI KITA SENTIASA DAPAT APA YANG DIPERLUKAN...

No comments:

Post a Comment