Thursday, September 01, 2011


Assalamualaikum.....
Ermm...sudah lama diri ini tidak menjenguk Blog Cahaya Hati Nazieqa....
Alhamdullillah...hari ini sudah masuk hari raya ke-3 bagi semua umat islam di dunia...bersyukur ke hadrat illahi kerana di beri kesempatan untuk diri ini merasai kemanisan ramadhan dan menyambut hari raya bersama keluarga, sanak-saudara, dan sahabat handai..Semoga aidilfitri yang akan datang ini aku dapat menikmatinya lagi.Walaupun pada hari itu, diri ini tidak begitu gembira dengan hal-hal yang tidak aku ingini tetapi aku meraikannya dengan gembira...hanya DIA saja yang tahu bagaimana perasaan aku ketika itu..aku hanya mampu bersabar di atas apa yang berlaku kerana aku tidak terdaya,kuat dan tabah...ketika semua orang bergembira...hati aku kesedihan..hanya riak muka sahaja yang gembira tetapi  ketika itu hati diserbu rasa sedih...aku bersyukur sangat2 kerana ALLAH berikan aku sahabat yang sudi mendengar luahan hatiku dan tidak lokek memberiku kata2 semangat dan nasihat...Diana & atin..aku sayang korang sangat2...terima kasih kerana ada untuk aku di saat aku memerlukan insan2 yang sudi mendengar luahan isi hatiku......


* semoga ramadhan & aidilfitri akan datang menjadi lebih bermakna buat diriku...=)


My keluarga..
raya 2011

No comments:

Post a Comment