Friday, April 15, 2011

Dah 4 bulan....

Sedar tak sedar, sekarang dah bulan 4...tidak lama lagi bulan 5 bakal menjelma..Dan bulan 6 bakal menunggu..Tidak sabar rasanya aku nak berhenti kerja.Nak sambung ngji pulak.Ahhh!!!!betapa cepatnya masa berlalu.Dah 4 bulan dah aku bekerja..mencari pengalaman...nanti bila dah berhenti kerja mesti rindu punya..Kerja aku ni simple n santai ja...tiap-tiap hari boleh online free..almaklumlah nama pun kerja dekat cybercafe(cc)....tiap2 hari aku online.sampai naik jemu la aku ni kerja online,main game...sampai naik lali dah aku ni dengan dunia it....macam-macam yang aku belajar tentang it ni..boleh la sikit2 daripada tak dapat apa2 langsung ilmu pengetahuan..Tempat aku kerja ni ramai pelanggan.Tiap-tiap hari sibuk...Kadang-kadang tu sampai tak cukup tangan...macam2 ragam pelanggan yang aku terpaksa layan..nak print la..pc lekat la..nak tukar pc la..yang nu la..yang ni la....Kadang2 tu rasa nak marah ja..macam2 perangai..tapi nasib baik la aku boleh sabar..tiap2 hari juga aku terpaksa melayan karenah budak2..ciap ada budak nak ambik aku jadi kakak angkat lagi..haha...lawak2.....bos aku pulak sporting je..macam abang aku...kak yang kerja dengan aku pun sporting,baik.....satu kepala dengan aku....~_~
Aduh...terasa sayang la pulak nak berhenti kerja, tapi apa kan daya..takkan aku nak kerja cc sampai tua..aku pun da impian gak...nak kerja yang hebat2 juga...tapi apa pun aku suka la kerja dekat situ..santai jer...thanks kepada bos aku kerana bagi aku berkhidmat di cc mu..Dan bulan 5 Wait me!!!!Aku tak sabar nak bebas dari kerja..=)


Ni lah Tempat aku kerja..cybercafe...
Dekat shb. perdana...nama kedai ni ADDEEN DIGITAL INTERNET...




No comments:

Post a Comment